شهردار هشتگرد: بزودی نقاط مختلف شهر هشتگرد به المان‌های رزمندگان و ایثارگران مزین می گردد

هشتگرد (پانا) - امروزه توجه به المان های شهری و جایگاه آن در شهرسازی بعنوان یکی از دغدغه های معماران وشهرسازان مطرح است. از جمله عناصر مهم هویت بخشی شهرها المان ها هستند که به صورت شناسنامه ای گویا از گذشته و حال شهر، نقش اصلی در معرفی آن به مخاطب دارند.

کد مطلب: ۸۴۵۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار هشتگرد: بزودی نقاط مختلف شهر هشتگرد به المان‌های رزمندگان و ایثارگران مزین می گردد

امیر بهمنی شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه حسین جوادان رئیس شورای اسلامی از نقاط مختلف شهر داشت از نصب المان های فرهنگی تاریخی و اسلامی در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی ونیز حفظ ارزش های اسلامی و ملی در نظر داریم تا با استفاده از نظرات کارشناسان مرتبط در زمینه ساخت المان ، مکانهای مختلف را در شهر شناسایی و المان های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی ،طراحی و نصب نماییم .

وی رویکرد شهرداری را در زیبا سازی محیط شهری و مبلمان، رویکردی فرهنگی دانست که نیاز است تا اقشار مختلف به ویژه اساتید دانشگاه، دانشجویان و کارشناسان با ارائه نظرات خود شهرداری را در این عرصه یاری نمایند.

حسین جوادان رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز در این بازدید، توجه به شاخصهای فرهنگی جامعه را از الزامات در این طرح دانست و گفت: خوشبختانه با رویکرد فرهنگی اعضای محترم شورا و پیگیریهای شهردار محترم، به زودی شاهد اتفاقات ویژه فرهنگی در شهر خواهیم بود .

وی ساخت پیاده راه فرهنگ و هنر، برگزاری هفته های فرهنگی و زیباسازی محیط شهری با رویکرد فرهنگی را از جمله موارد در حال پیگیری در شورا عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک این شهر با داشتن پیشینه غنی و مردمان فرهیخته به یکی از شهرهای مطرح در زمینه توجه به امور فرهنگی تبدیل خواهد شد.

نصب المان رزمندگان و ایثارگران از جمله موارد پیشنهادی در این بازدید بوده که امیدواریم در آینده ای نزدیک با تلاش مدیریت شهری شاهد بهره برداری از آنها باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار