مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل:

جمع‌‌آوری پسماند در اردبیل ساماندهی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: از همه شهرداری‌ها خواسته شده جمع‌آوری و دفن بهداشتی پسماند را با فوریت و جدیت لازم در دستور کار قرار دهند و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

کد مطلب: ۸۴۵۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌‌آوری پسماند در اردبیل ساماندهی می‌شود

مسعود امامی یگانه درجریان بازدید از شهرهای انگوت و اسلام‌آباد شهرستان گرمی اظهار داشت: در زمینه ساماندهی پسماند در شهرهای مختلف استان باید اقدامت لازم و اساسی از سوی شهرداری‌ها انجام شده و در این زمینه باید برنامه‌ریزی لازم و اساسی اتخاذ شود .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماند در شهرهای مختلف بیان کرد: از همه شهرداری‌ها خواسته شده جمع‌آوری و دفن بهداشتی پسماند را با فوریت و جدیت لازم در دستور کار قرار دهند و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: براساس تاکید استاندار اقدامات شهرداری‌ها در مدیریت پسماند شهری اعم از جمع‌آوری نخاله، تنظیف به موقع و مرتب شهرها و ورودی‌های شهر به ویژه مکان‌های گردشگری ملاک عمل ارزیابی شهرداری‌ها خواهد بود و انتظار می‌رود در این زمینه اقدام شود .

امامی یگانه تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های تابع استان با نظارت دستگاه‌های مرتبط از جمله محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های مربوطه ضروری است در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند .

وی افزود: از همه شهروندان انتظار می‌رود شهرداری‌ها را در خصوص جمع‌آوری اصولی و مناسب زباله یاری کنند تا با تلاش همگانی شهر تمیز با منظر مناسب شهری برای هم استانی‌ها و گردشگران فراهم شود .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به مطالعه و ارایه طرح‌های درآمدزا با محوریت رونق توسعه شهری اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری‌ها براساس برنامه زمان‌بندی و با رعایت اصول فنی انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار