وزیر امور اقتصادی و دارایی:  از تولید اشتغال‌آفرین حمایت می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر اقتصاد در یادداشتی اینستاگرامی، نتایج نشست با قطعه‌سازان خودرویی را تشریح کردو تاکید کرد همه باید کمک کنند تا چرخ صنعت به حرکت درآید و از تولید اشتغال‌آفرین حمایت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی:  از تولید اشتغال‌آفرین حمایت می‌کنیم

مسعود کرباسیان در این یادداشت عنوان کرد: وضع اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که همدلانه از تولید اشتغال‌آفرین حمایت کنیم. امشب جلسه کاری با صنایع قطعه و خودروسازی داشتم.
قطعه‌سازان 550 هزار نفر و خودروسازان 150 هزار نفر اشتغال خلق کرده‌اند. موضوع‌های ارزی پیش آمده به این صنایع هم آسیب‌هایی وارد کرده است که هم از نظر حمایت از تولید و هم از حیث توجه به وضعیت مصرف‌کننده باید به آن رسیدگی شود.
ادامه جلسه به امروز و با حضور وزرای دیگر موکول شد. واقعیت این است که توجه به تولید و وضع بنگاه‌ها یک رسالت ملی است. از گمرک‌های کشور خواسته‌ام که بیشترین همکاری را با صنایع داشته باشند و اجازه ندهند به دلایل مختلف خط تولید کارخانه‌ها معطل مواد اولیه بماند.
سازمان مالیاتی هم رویکردش حمایت از تولید و تامین منابع از محل فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید است. در وزارت اقتصاد هیچ سازمانی نباید خود را جدا از تولید بداند. پیش از این هم ادارات استانی را مکلف کرده بودم که بدون مشورت با بخش خصوصی هیچ تصمیمی را اجرایی نکنند.
هر قدم اشتباه می‌تواند یک سنگ در برابر تسهیل فضای کسب و کار باشد. همه کمک کنیم که چرخ صنعت به حرکت درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار