کشف بیش از 3میلیون لیترسوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: معضل قاچاق سوخت یکی از مسائل مبتلا به سیستان و بلوچستان است که برای حل آن باید همه دستگاه ها و آحاد مردم مشارکت کنند.

کد مطلب: ۸۴۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 3میلیون  لیترسوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

سردار محمد قنبری اظهار کرد: مقدارسهمیه سوختی که برای مصرف استان در نظرگرفته شده باید در چرخه صحیح توزیع و مصرف قرارگیرد تا دیگر شاهد صف های طویل سوخت نباشیم.

وی ادامه داد: در طول 4ماه گذشته با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان 3میلیون و 953هزار و 900 لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: فرماندهی انتظامی استان برای حل معضل سوخت، طرح فراگیری را در دستور کار خود قرار داده که درآن نقش سایر دستگاه ها نیز دیده شده که به زودی ارائه می شود.

این مقام انتظامی تأکید کرد: پلیس برای برقراری امنیت اقتصادی در کنار همکاری با سایر دستگاه ها و مردم، از طرح ها و راهکارهای خلاقانه آنها استقبال می کند و برای هم افزایی در این حوزه آمادگی کامل دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تأکید کرد: مبارزه با قاچاق و ریشه کن کردن این پدیده شوم اقتصادی تنها با پیگیری انتظامی امکان پذیرنیست و برای توفیق پایدار در این حوزه باید فرهنگ سازی شود و همه دستگاه ها و آحاد جامعه پای کار بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار