شیران خراسانی:دلیل پایین بودن نرخ بهره وری در استان عدم وجود توسعه متوازن است

کلات (پانا)-نماینده مردم مشهد و کلات در جمع فرهنگیان کلات حضور یافت و با آنان دیدار و به گفتگو پرداخت.

کد مطلب: ۸۴۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شیران خراسانی:دلیل پایین بودن نرخ بهره وری در استان  عدم  وجود توسعه متوازن است

شیران خراسانی در جمع فرهنگیان شهرستان کلات اظهار داشت:معلمان جزو برگزیدگانند و این برگزیدگی بدون حکمت نیست .
وی از رتبه ها و مقام های برتری که دانش آموزان کلات توانسته اند بدست آورند ابراز خوشحالی کرد و گفت:همه ی اینها با وجود سیستم یکپارچه و مدیریت دقیق بدست آمده است.

وی کلات را همچون الماس غبار گرفته دانست و افزود:این شهرستان دارای ظرفیت های نهان و نهفته ای است که از درون آن انسانهای دارای پشتکار رشد و نمو کرده اند .

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی پایین بودن نرخ بهره وری در سطح استان و کشور را عدم وجود توسعه متوازن دانست و بیان کرد:ما به دنبال رفع مشکلات همه ی اقشار جامعه بخصوص مطالبات فرهنگیان هستیم .ولی به دلایل وجود مشکلات شدید مالی در کشور تخصیص اعتبارات به سختی انجام می پذیرد .

شیران در پایان به همه ی دستگاه های اجرایی دولت توصیه کرد که تا امکانات را به صورت عادلانه در بین جامعه توزیع کنند.
داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات نیز در جمع فرهنگیان اظهار داشت:
ما در طول سال تحصیلی گذشته با همت و تلاش مدیران و دانش آموزان توانستیم بدون وجود آموزشگاههایی همچون تیز هوشان ،نمونه دولتی ،شاهدو ... اتفاقی مثال زدنی را رقم بزنیم و شانه به شانه ادرات بزرگ استان به مقام های عالی در سطح استان و حتی کشور برسیم .

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود:ماتوانستیم شعار (محرومیت عدم محدودیت) را به اجرا در آوریم و با تلاش همکارانمان یک برند را به ثبت برسانیم.
پایسته گفت:کلات خطه زرنهانی است اگر به استعدادهایش توجه شود یقینا و مطمئنا در سطح ملی هم می تواند بدرخشد.و ما تا به امروز با برنامه ریزی دقیق و مدون که از سوی کارشناسان و مدیران به آنچه خواسته ایم رسیدیم .
پایسته به قسمتی ازمشکلات عدیده پیش روی آموزش و پرورش همچون، عدم وجود امکانات مناسب آموزشی در مدارس ،عدم مکان ها و فضاهای مناسب ورزشی و عدم تخصیص نیروهای بومی اشاره کرد و پیشنهاد داد:
ما با جایگزین بسته های حمایتی نیروهای بومی به جای نیروهای غیر بومی میتوانیم فرصت اشتغال برای فرزندان کلات را ایجادکنیم و دولت می تواند با تخصیص بودجه های های اختصاصی از منابعی همچون عوارض خروج از کشور طبقه برخوردار و همچنین تخصیص بخشی از جریمه های عمومی مانند جریمه های خسارتی که ناشی از عدم آگاهی و اجتماعی شدن شهروندان می باشد برای مدارس مناطق محرومی چون کلات و برای نظام آموزش به آموزش و پرورش برای تحقق اهداف عالیه گام موثری بردارد و این موضوع میطلبد مجلس در این خصوص ورود پیدا کند و مورد بررسی قرار دهد .
پایسته در ادامه گفت:آمادگی جسمانی دانش آموزان کلات با داشتن فضاهای مناسب ورزشی بیشتر خواهد شد و پیشرفت را حس خواهیم کرد.
وی در پایان تاکید کرد:
ما میتوانیم با اتکا به توانایی که معلمانمان دارند به آنچه میخواهیم برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار