شهردار اردبیل:

مراودات تجاری و گردشگری اردبیل با وان ترکیه توسعه می‌یابد‌

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل با همکاری اتاق بازرگانی استان در راستای توسعه مراودات تجاری و گردشگری با وان ترکیه تلاش همه‌جانبه‌ای دارد.

کد مطلب: ۸۴۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراودات تجاری و گردشگری اردبیل با وان ترکیه توسعه می‌یابد‌

حمید لطف‌اللهیان در دیدار با معاون فرهنگی شهردار وان ترکیه در اردبیل اظهار داشت: مجموعه شهرداری اردبیل با همکاری اتاق بازرگانی استان در راستای توسعه مراودات تجاری و گردشگری با وان ترکیه تلاش همه‌جانبه‌ای دارد .

وی با اشاره به این که توسعه روابط با کشورهای همسایه بسیار حائز اهمیت است گفت: در این زمینه نیاز است با معرفی جاذبه‌های مختلف اردبیل در راستای توسعه اقتصادی منطقه برنامه‌های مناسبی تدوین کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در بهبود شرایط جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی گام اساسی برداریم .

شهردار اردبیل گفت : توسعه اقتصادی اردبیل منوط به افزایش تعاملات و همکاری با کشورهای همجوار است تا بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری اردبیل را شناسایی کرده و در توسعه ظرفیت‌های گردشگری شهر اردبیل در وان ترکیه می‌تواند گامی موثر در توسعه اقتصادی شهر داشته باشد .

لطف‌اللهیان بیان کرد: تدوین برنامه‌های مناسب در این زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهر اردبیل ایجاد می‌کند که به همین منظور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در وان ترکیه باید ظرفیت‌های اردبیل را بشناسند و با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود زمینه پیشرفت و توسعه اردبیل را فراهم کنیم .

وی اظهار کرد: آماده همکاری با کشورهای همسایه هستیم که در این زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در وان ترکیه در دستور کار قرار گرفته و بی‌شک با توجه به این که اردبیل ظرفیت بخش گردشگری را دارد می‌توان به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این زمینه جامه عمل پوشاند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار