مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل: ۱۵۰۰ نفر در حوزه گردشگری وارد چرخه اشتغال می‌شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: امسال تسهیلات درخواستی حوزه گردشگری استان بالغ بر هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال بوده که می تواند برای هزار و ۵۷۸ نفر فرصت شغلی فراهم سازد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل: ۱۵۰۰ نفر در حوزه گردشگری وارد چرخه اشتغال می‌شوند

نادر فلاحی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال 11 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 407 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که این میزان برای 183 نفر فرصت شغلی به همراه داشته است و هم‌اکنون نیز 44 پروژه گردشگری با درصد اشتغال متفاوت در استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند .

او با اشاره به صدور موافقت اصولی برای 56 پروژه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این میزان پروژه نیز چهار هزار و 741 میلیارد ریال است که سعی بر افزایش سرمایه‌گذاری است .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: مدت زمان بررسی و تعیین تکلیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری به یک هفته کاهش یافته و در صورتی که طرحی با رعایت ضوابط ارائه شود در کمترین زمان بررسی شده و موافقت اصولی صادر می‌شود .

فلاحی با تاکید بر اهمیت حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری با هدف تقویت تاسیسات گردشگری بیان کرد: بدون مشارکت بخش خصوصی نمی‌توان به توسعه گردشگری دست یافت که در این زمینه سعی بر این است تا بتوانیم در راستای بهبود وضعیت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان تلاش کنیم .

او اظهار کرد: بستر لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شده و با تامین زیرساختها و برای دریافت تسهیلات از بخش خصوصی حمایت می‌شود .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: امسال تسهیلات درخواستی این حوزه بالغ بر هزار و 832 میلیارد ریال بوده که می تواند برای هزار و 578 نفر فرصت شغلی فراهم سازد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار