پاسخ سردار غیب‌پرور به هشتگ فرزندت کجاست

تهران(پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آئین اختتامیه یازدهمین دوره لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به هشتگ فرزندت کجاست؟ جواب داد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ سردار غیب‌پرور به هشتگ فرزندت کجاست

غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره فعالیت‌های سازمان بسیج در زمینه کشف انبارهای احتکار مایحتاج مردم گفت: «حرکت بسیج از دو هفته گذشته به صورت جدی در سراسر کشور آغاز شده است. اخیرا نامه‌ای که رئیس قوه قضاییه به خدمت رهبری فرستادند و جواب رهبری، انگیزه‌ای بیشتری شد و به همین دلیل ماهم روز گذشته یک نامه برای ریاست قوه قضاییه فرستادیم و یک بیانیه هم صادر کردیم.»

او ادامه داد: «در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی بر علیه ملت ما به راه افتاده است، معتقدم که ما باید در بعد اقتصادی، آرایش جنگی بگیریم و رفتار عادی با این جنگ اقتصادی هم‌خوانی ندارد.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: «در چند هفته اخیر انبارهای احتکار زیادی توسط نیروهای سازمان کشف شده است، من هم هشدار داده بودم به کسانی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند و بازهم هشدار می‌دهم که این کار را نکنند.»

غیب‌پرور گفت: «اکنون که دستگاه قضایی جدی‌تر از گذشته پای کار آمده است، ما هم کنار آنها هستیم تا بتوانند ماموریت خود را دقیق‌تر، جهادی‌تر و بسیجی‌تر انجام دهند. به اعتقاد من این اوضاع را به راحتی می‌توان مدیریت کرد و ما به مرحله سخت نرسیده‌ایم. مطمئنا با یک نگاه عمیق و جهادی در نظام مدیریتی کشور می‌توانیم اوضاع را مهار کنیم.»

او ادامه داد: «برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی یک واقعیت است و این را می‌گوید که آینده متعلق به آنهاست، در همه المپیادها و جشنواره‌ها دانش‌آموزان ما معمولا مدال‌آور هستند و گوی سبقت را ربوده‌اند و این یک فرصت است و باید میدان را برای آنها باز کنیم.»

غیب‌پرور به هشتگ فرزندت کجاست؟ هم پاسخ داد و گفت: «من سه فرزند دارم یکی از آنها کارشناسی‌ارشد بیوتکنولوژی است، یکی هم‌اکنون کارشناسی خود را در دانشگاه دولتی در رشته شهرسازی تمام کرده است و آخری هم به تازگی کنکور داده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار