اجرای طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" در مراغه

مراغه (پانا )-طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" با همکاری اداره سوادی آموزی آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی در مراغه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" در مراغه

با حضور مسئولین آموزش و پرورش مراغه ،اداره سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی ،مراسم افتتاحیه طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت"در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی مراغه برگزار شد.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: این طرح با رویکرد تعمیق و تقویت فرهنگ صحیح خوانی نماز در بین اقشار مختلف جامعه اجرایی می شود.

اسداله ضیایی افزود : آموزش عملی طرح نماز کلید بهشت از اول مرداد ماه سال جاری با شرکت 1080نفر از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در چند شهر این استان به اجرا در می آید.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم ،نماز را سنگری مستحکم در مقابل آسیب و تهاجم دانست و اظهار کرد : نماز عاملی است که انسان را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می دهد.

جلیل اسلامی با اشاره به اینکه نماز گزارش حضور ،اعتقادات ،رفتار و کردار انسان هاست ،افزود : یکی از آموزه های مهم دینی که نقش بسیار موثری در تربیت افراد دارد ، نماز است.

گفتنی است در اجرای این طرح دو روزه، صد نفر از آموزش دهندگان زن نهضت سواد آموزی مراغه شرکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار