باید برای عبور از شرایط کشور هم افزایی انجام شود

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: اکنون زمان هم افزایی است و باید باید برای عبور از شرایط کشور هم افزایی انجام شود.

کد مطلب: ۸۴۵۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
باید برای عبور از شرایط کشور هم افزایی انجام شود

محمد ناصر نیکبخت، در همایش فرمانداران و بخشداران استان همدان گفت:استیضاح وزیر کار، جلسه خوبی نبود و بدبینی در جامعه ایجاد کرد و استیضاح اخلاق بود.

وی اظهار کرد: نگاه توسعه ای استان به گردشگری است، بیشتر التهابات به دلیل روانی است و ریشه در عمق مسائل اقتصادی ندارد و بیشتر ریشه در مسائل سیاسی داخلی و خارجی دارد.

نیکبخت با اشاره به اینکه روان جامعه مورد هدف قرار گرفته و سعی بر ایجاد بی اعتمادی شده است تاکید کرد: وظیفه داریم مردم را امیدوار کنیم و نگذاریم معیشت مردم آسیب ببیند.

وی افزود: خنثی کردن توطئه دشمنان بابد در دستور کار باشد و کالاهای اساسی مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار بدون وقفه هر هفته در شهرستان ها برگزار شود،بیان کرد: نظارتها انجام شود، بازار استان به طور کامل رصد می شود و دیروز سه ساعت جلسه تنظیم بازار استان برگزار شد و در این جلسه بازار شهرستان ها رصد شد.

نیکبخت گفت: حتما به احتکار توجه جدی شود به همه اعضای ستاد تنظیم بازار برای مقابله با احتکار ماموریت داده ام اعلام موجودی انبارها را خواستار شده ام و عدم اعلام موجودی احتکار است. گشت مشترک در شهرستان ها فعال باشد، قیمتها بر روی کالا ها باید درج شده باشد و کنترل شود.

وی افزود: زمینه های امنیتی پیش بینی و پیش گیری شود. حضور در بین مردم خیلی ضروری است، مردم را دلگرم کنید، دولت و نظام کم کار نکرده است.

نیکبخت اظهار کرد: استان همدان در جذب اعتبارات فراگیر و روستایی استان اول کشور است، در احداث نیروگاه خورشیدی، آبیاری مدرن و کاهش نرخ بیکاری کارهای خوبی در استان انجام شده است.

استاندار همدان بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات روستایی متقاضی نیاز داریم و تسهیل هم می شود. این عملکردها برای مردم باید گفته شود و اعتماد مردم جلب شود. مشکل مردم مشکل ما است و باید پیگیری کنیم.

وی با اشاره به برجام گفت: برجام باعث شد که دنیا روبروی ما نباشد، شورای امنیت روبروی ما نیست و آمریکا روبروی ما است که از این مرحله هم به یاری خدا می گذریم.

نیکبخت افزود: فرمانداران با احزاب، سمن ها و تشکل ها جلسه برگزار کنند. تعامل مناسب با ائمه جمعه و نمایندگان و هم افزایی برای خدمت داشته باشید. احترام حفظ شود اما اقتدار دولت را هم حفظ کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار