معاون پژوهش آموزش و پرورش آذربایجان غربی: اعتبارسنجی کتاب­‌های جدید پایه دوازدهم مراحل پایانی خود را می‌گذراند

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرآیند اعتبارسنجی کتاب­‌های جدیدالتالیف پایه دوازدهم با همکاری 109 نفر از دبیران دوره دوم متوسطه در شاخه‌های نظری و فنی حرفه‌ای در استان آذربایجان غربی انجام شده و مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

کد مطلب: ۸۴۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش آموزش و پرورش آذربایجان غربی: اعتبارسنجی کتاب­‌های جدید پایه دوازدهم مراحل پایانی خود را می‌گذراند

بهزاد باقرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح اعتبارسنجی کتاب­‌های جدیدالتالیف پایه دوازدهم با همکاری تعداد 109 نفر از دبیران دوره دوم متوسطه از طریق سامانه وزارتی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور و با راهبری گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در استان آذربایجان غربی از شروع سال جدید در حال اجرا بوده و هم اکنون رو به پایان است.

وی افزود: در شاخه نظری تعداد 50 نفر از دبیران استان در 31 درس و در شاخه فنی حرفه ای 59 نفر در 75 درس کار اعتبارسنجی کتابهای جدیدالتالیف پایه دوازدهم را برعهده داشته اند.

باقرزاده خاطر نشان کرد: مراحل مربوط به معرفی و ثبت نام همکاران در سامانه اعتبارسنجی طبق جدول اعلامی از طرف سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برگزاری جلسات توجیهی و پشتیبانی فنی از همکاران و سایر پیگیری ها در این مدت صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از انجام طرح اعتبارسنجی کتابهای جدیدالتالیف، جلب مشارکت دبیران با تجربه در امر تالیف کتاب های درسی و انعکاس نظرات و پیشنهادهای آنان به منظور غنی تر نمودن کتابهای درسی از طریق یافته های علمی و پژوهشی جدید و دقیق و اصلاح نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات احتمالی در جهت بهبود برنامه درسی در سال های آتی و در نهایت آموزش اثربخش و یادگیری بهتر دانش آموزان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار