معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه سال آینده افتتاح می‌شود

گرگان (پانا) - بیمارستان مراوه‌تپه با جدیت تمام در حال ساخت است و امید داریم این بیمارستان با خدمات تخصصی و فوق تخصصی در پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه سال آینده افتتاح می‌شود

سراج الدین عارف‌نیا در نخستین مجمع سلامت در مراوه‌تپه ا ظهار داشت: یک‌هزار مادر باردار در مراوه‌تپه با 10 بار مراقبت ماهانه قبل, حین و بعد از بارداری خدمات گرفتند و بیشترین آمار زایمان طبیعی در استان گلستان با 68 درصد از شهرستان مراوه تپه بوده است.

وی افزود: میانگین آمار زایمان طبیعی در گرگان بین 40 تا 45 درصد و در کشور 50 درصد است و این آمار در شهرستان مراوه تپه بسیار خوب می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: خدمات خوبی در سطح دندانپزشکی در سطح شهرستان مراوه تپه در حال انجام است که در هیچ منطقه استان انجام نمی‌شود و 100 مورد خدمات دندانپزشکی توسط 4 پزشک متخصص دندانپزشکی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه تپه تاکید کرد: بیمارستان شهرستان مراوه‌تپه با جدیت تمام در حال ساخت است و امید داریم این بیمارستان با خدمات تخصصی و فوق تخصصی در پایان سال 98 به بهره‌برداری برسد.

عارف نیا گفت: با مشارکت و همکاری مردم توانستیم با لانه کوبی و جونده کشی تعداد موارد بیماری سالک را از 150 نورد به 98 مورد, یعنی 36 درصد در کمتر از 2 سال کاهش دهیم و مشارکت مردمی را در سلامت اجتماعی عینیت ببخشیم.

وی اظهار داشت: 20 درصد مردان در رده سنی نوجوانان و جوانان ما سیگاری و 10 درصد مردم استان دچار کم تحرکی هستند که از عوامل مهم بیماری‌های قلبی و عروقی, سرطان‌ها و سکته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار