استاندار خراسان شمالی :

معلم می تواند نیروی انسانی آینده کشور را به بهترین شکل پرورش دهد

بجنورد (پانا)-استاندار خراسان شمالی گفت : معلم می تواند امکانات ونیروی انسانی آینده کشور را به بهترین شکل پرورش دهد

کد مطلب: ۸۴۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم می تواند نیروی انسانی آینده کشور را به بهترین شکل پرورش دهد

دکتر محمد رضا خباز در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به گفته شهید رجایی مبنی بر صرفه جویی در همه جا برای آموزش و پرورش و صرفه جویی در آموزش و پرورش برای تربیت معلم، تصریح کرد: معلم خوب و دلسوز آینده خوبی برای کشور را رقم خواهد زد و همچنین موجب می شود تا امکانات و نیروهای انسانی آینده کشور بهترین باشند.

وی ادامه داد:با توجه به اعلام گزارش وضعیت نیروی انسانی توسط اداره کل اموزش و پرورش استان در نشستی به ریاست سرپرست معاونت سیاسی استانداری و با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان این مسئله مورد بررسی قرار گیرد و در این خصوص موضوع عدالت اجتماعی و توزیع متوازن معلمان در استان مورد توجه باشد.

دکتر خباز افزود: پیشنهادهای آموزش و پرورش برای حل این موضوع و بازگشت به محیط آموزشی افرادی که حکمشان در بقیه پست ها تایید نشده است و همچنین برای مدارس با تعداد کم دانش آموز با فاصله کمتر از ده کیلومتر، تجمیع مدارس پیشنهاد می شود.

وی ادامه داد: قول های وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش را در استان پیگیری خواهم کرد که اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق دور افتاده یکی از این مباحث است و بنده نیز اعتقاد دارم حضور و ماندگاری معلمان در محل تدریس به نفع خودشان و دانش آموزان است.

وی گفت: جایگاه و مقام معلمی بسیار والا و ارزشمند است و باید در هفته گرامیداشت مقام معلم تمامی جامعه به دنبال قدردانی از معلمان باشند و در این راستا پس از شروع سال تحصیلی جدید با هماهنگی معاونت سیاسی و دفتر امور اجتماعی استانداری و همکاری دیگر دستگاه ها و مسئولان اجرایی استان برای بزرگداشت مقام معلم برنامه ریزی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار