فرماندار ساعی شهرستان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:

همه ی ادارات و ارگان های شهرستان، موظف به همکاری مناسب با آموزش و پرورش هستند

زنجان(پانا)-فریدون هاشم نژاد فرماندار شهرستان طارم در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: همه ی ادارات و ارگان های شهرستان، موظف به همکاری مناسب با آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۸۴۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همه ی ادارات و ارگان های شهرستان، موظف به همکاری مناسب با آموزش و پرورش هستند

مهندس فریدون هاشم نژاد فرماندار ساعی شهرستان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک ایام عید قربان،این مناسبت را فرصتی جهت زدودن تیرگی ها و ناامیدی ها و تاباندن نور عشق و پاکی بر دلها ذکر کرد و گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه فرهنگی عریض و طویل است و همه ی ادارات و ارگان های شهرستان، موظف به همکاری مناسب با این دستگاه هستند.

هاشم نژاد، هجمه ی دشمنان و اعیادی استکبار بر کشور عزیزمان را بسیار ظالمانه ذکر کرد و بر بسیج تمامی امکانات و استفاده از ظرفیت حداکثری جهت پیشبرد برنامه ها بخصوص در حوزه ی تعلیم و تربیت تأکیدنمود.

وی افزود: کلیه شهرداران ، بخشداران و دهیاران موظف هستند که تمام امکانات مادی و معنوی خود را جهت پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش بسیج نمایند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مسؤلین آموزش و پرورش شهرستان، کسب مقام اول کشوری در مسابقات فرهنگی وهنری توسط دانش آموز حسین زاجکانی از دبیرستان شهید رجایی درام را تبریک گفته و بر لزوم تجلیل شایسته از این دانش آموز تأکید نمود.

هاشم نژاد: ضمن تأکید بر لزوم اخذ هزینه های آب، برق و گاز از ارگان های مختلف، آموزش و پرورش و مدارس را در این زمینه مستثنی کرده و برهمکاری مسؤلین ادارات با آموزش و پرورش و اعمال تخفیف در هزینه های انرژی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار