رئیس امور فرهنگی شهرداری شیروان: پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مرهون زحمات خبرنگاران است 

بجنورد (پانا)-حجت الاسلام حاجی زاده رئیس امور فرهنگی شهرداری شیروان به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و خبرنگارگفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم و طلایه داران جبهه آگاهی هستند.

کد مطلب: ۸۴۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس امور فرهنگی شهرداری شیروان: پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مرهون زحمات خبرنگاران است 

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان نیز با تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار گفت:با وظیفه خطیری که بر عهده دارید خدمات خوبی را به مردم شهرستان ارائه نمایید.
وی افزود:اگر اطلاع رسانی خبرنگاران روشن، آشکار و دقیق باشد و مردم از آن به خوبی برخوردار شوند این امر موجب پشت گرمی آنان به نظام خواهد شد.
حسن اسکندریان رئیس شورای اسلامی شیروان نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: وظیفه خبرنگاری روشنگری و اطلاع رسانی است و این امر می تواند کارساز نیز باشد و شما همچنین اطلاعات بسیار خوبی را به جامعه می توانید ارائه دهید.
وی اظهار داشت:خبرنگاری کار بسیار سختی است چون اگر مطلبی اشتباه نوشته شود می تواند برای خبرنگار دردسرساز شود.
نجف علی روشن یکی از اعضای شورای اسلامی شیروان نیز با بیان خداقوتی و تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت:آنچه که به جایی نرسد فریاد است اما فریاد قلم شما دوستان می رسد و در عصر الکترونیک تمامی وقایع خبری چه مثبت و چه منفی را می توان بهتر انعکاس داد و در ذهن مردم نفوذ کرد.
خبرنگارپانا- حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار