مسئول بسیج رسانه نهاوند:

دو خانواده شهید رسانه نهاوند تجلیل می‌شوند

همدان (پانا) - مسئول بسیج رسانه نهاوند در جمع خبرنگاران از آغاز برنامه های هفته خبرنگار در نهاوند با شرکت خبرنگاران در نماز جمعه و سخنرانی چگنی مدیر مسئول نشریه فریاد نهاوند به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دو خانواده شهید رسانه نهاوند تجلیل می‌شوند

علی سهرابی با بیان این که با حضور خبرنگاران، مسئولان و امام جمعه شهرستان نهاوند از دو خانواده شهید رسانه تجلیل خواهد شد، گفت: همه می دانیم روز خبرنگار ۱۷ مرداد است اما ستاد برنامه ریزی بزرگداشت روز خبرنگار در استان به خاطر ارج نهادن به خبرنگاران عزیز و شهدای این عرصه از ۱۱مرداد تا ۱۷ مرداد را هفته خبرنگار نام گذاری کرده است.
سهرابی افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی شامل شرکت خبرنگاران در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه ها توسط نماینده خبرنگاران، دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، مسابقه های فرهنگی و‌ ورزشی، تجلیل از دو خانواده شهید رسانه، تجلیل از خبرنگاران بسیجی و اردوی یک روزه در یکی از سراب های نهاوند برگزار می‌شود.
او اظهار داشت: در مراسم روز ۱۴مرداد، خبرنگاران به همراه امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان نهاوند در منزل خانواده‌های ۲ شهید رسانه یعنی شهید رضا سوری اهل روستای «وهمان» و «اله مراد نادری» از روستای «تکه» حضور می یابند و از این دو خانواده تجلیل می کنند.
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: دیدار با خانواده‌های این شهیدان عزیز افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه است که باعث ایجاد انگیزه و قوت قلب در خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.
سهرابی بیان کرد: اگر امروز در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخورداریم آن را مدیون ایثار خون شهدای والامقام و به‌ ویژه شهدای عرصه رسانه‌ها هستیم زیرا اگر مجاهدت‌های این عزیزان نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم به گوش مردم نمی‌رسید.
او اظهار داشت: خانواده‌های شهدای عرصه رسانه نهاوند و خبرنگاران نهاوندی باید بر خود ببالند که بعد از شهرستان همدان دارای بیشترین شهید رسانه‌ای هستند زیرا وجود فرزندانی این‌چنینی باعث افتخار نهاوندی‌ها است.
سهرابی با اشاره به تلاش خبرنگاران نهاوندی در طول سال و در شرایط سخت‌ کاری، از مسئولان و مدیران ادارات نهاوند خواست تا برنامه‌هایی در شأن و منزلت خبرنگاران داشته باشند.
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران نمونه بسیجی که بیشترین فعالیت را با بسیج رسانه در طول یک سال گذشته داشته‌اند نیز در مرکز استان انجام می‌شود که شامل برنامه‌های مناسبی است.
او با بیان این که بنرهایی جهت تبریک هفته خبرنگار در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته فعالیت ۲۵ خبرنگار نهاوندی با لگو رسانه هایشان در سطح شهرستان، فضای مجازی و تلویزیون شهری به مردم معرفی می‌شود.
سهرابی گفت: دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.
او ادامه داد: همچنین شهید «اله مراد نادری» از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صدا و سیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد این شهید علاقه زیادی به عکاسی و رشته ورزشی فوتبال داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار