مدیران از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات استفاده کنند

ساری (پانا) - نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: «نمایندگان مجلس می توانند در جذب اعتبارات به مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند و باید از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد.»

کد مطلب: ۸۴۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات استفاده کنند

سید علی ادیانی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار مدیران ملی و استانی حضور دارند و برای پیشرفت استان همراه و کمک کننده هستند، گفت: در مجلس شورای اسلامی برای ارزیابی وزرا و مسؤولین، شاخص قانون را در نظر داریم.

او با تاکید بر اینکه اگر فرهنگ باور و توجه به قانون اعمال شود بخش قابل توجهی از مشکلات کشور قابل حل است، ادامه داد: از قانون باید برای حل مشکلات مردم استفاده شود و در این راستا باید به بخش ایجابی قانون بیشتر از بخش سلبی آن توجه شود.

نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید مدافع حقوق مردم باشد، گفت: احکام برنامه ششم توسعه و احکام تکلیفی مرتبط با توسعه بخش کشاورزی باید استخراج شود و در این راستا برنامه ریزی و هدفگذاری لازم انجام شود.

او بیان کرد: ظرفیت های مغفول و برجا مانده بخش کشاورزی استان باید به بالفعل درآید و مورد استفاده قرار گیرد و نگاه صادراتی به تولیدات کشاورزی استان داشته و به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار با تاکید بر اینکه مدیران باید از پشت میز نشینی فاصله بگیرند و برای پیگیری امور به وزارت متبوع خود مراجعه کنند، افزود: اقتدار مدیریتی، اعتبار اجتماعی و مالی را به دنبال دارد.

این مسؤول تصریح کرد: نمایندگان مجلس می توانند در جذب اعتبارات به مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند و باید از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد.

او خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بکارگیری نیروها گفت: از نیروهای کارامد، توانمند، بی حاشیه و مردمدار در مسؤولیت های مهم استفاده شود.

صادرات دو هزار تن هلو و شلیل

عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در ادامه گفت: یکی از رویکردهای سازمان جهاد کشاورزی مازندران توسعه کشت‌های گلخانه‌ای است و با توجه به بحران کم آبی، توسعه کشت‌های گلخانه‌ای می‌تواند بهترین گزینه برای افزایش بهره وری مصرف آب در بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی استفاده خواهد شد و تقویت تشکل‌های تخصصی و بخش خصوصی یکی از مهمترین برنامه‌های جهاد کشاورزی خواهد بود.ا

اوخواستار حمایت مجمع نمایندگان استان از بخش کشاورزی مازندران شد.

شهیدی فر در پایان از صادرات دو هزار تن هلو و شلیل به روسیه در یک ماهه اخیر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار