روابط عمومی ناکارآمد، یک سازمان حرفه‌ای را ناموفق جلوه می‌دهد

بوشهر (پانا)_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اگر روابط عمومی ناکارآمد باشد موجب ناکارآمدی یک سازمان حرفه‌ای هم می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ناکارآمد، یک سازمان حرفه‌ای را ناموفق جلوه می‌دهد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در دوره آموزشی اقناع؛ مفاهیم، نظریه ها و فنون ویژه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران که با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و دانشگاه خلیج فارس برگزار شده بوده، به کار حساس روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: یک روابط عمومی می‌تواند سازمانش را اعتلا و موفق جلوه دهد اما اگر روابط عمومی ناکارآمد باشد موجب ناکارآمدی یک سازمان حرفه‌ای هم می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت حرفه‌ای بودن یک روابط عمومی موفق تصریح کرد:کار روابط عمومی پیشانی دستگاه است اگر اندکی غفلت در روابط عمومی به وجود بیاید موجب می شود سرمایه‌های یک سازمان هدر رود.
معاون استاندار بوشهر خطاب به مدیران و کارشناسان روابط عمومی گفت: شغل روابط عمومی را دسته کم نگیرید، تاکید می کنم به شغلتان به شکل حرفه ای نگاه کنید چرا که اولین جایی که مخاطب با دستگاه شما برخورد می‌کند روابط عمومی است.
خورشیدی با تبریک روز خبرنگار به اهمیت این کار اشاره کرد و بیان داشت: کار روابط عمومی با خبرنگاری هم همراه است، امروزه در جهانی هستیم که امروزه رسانه های مهم به عنوان سرمایه مطرح هستند و سرمایه اطلاعات محور در دستان سرمایه داران عرصه اطلاعات است.
وی اضافه کرد: در دنیای امروز هر کس به عنصر اطلاعات و اطلاعات پردازی مسلط باشد، حرفی برای گفتن خواهد داشت.
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه امروزه در عرصه اطلاعات دیجیتال قرار داریم، گفت: یک روابط عمومی موفق باید خود را به ابزار روزآمد و کارآمد دیجیتال مجهز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار