مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی:

جلسه نشست قطبی( 4) نهمین دوره مجلس دانش آموزی

بجنورد(پانا)-حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه نشست قطبی( 4) نهمین دوره مجلس دانش آموزی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز با اقتدار، در دنیا می درخشد و در مقابل زورگویان جهان می ایستد و به همت جوانان امثال شما بود که عاشقانه در این مسیر گام برداشتند و اگر درهر مناسبتی افتخاراتی داریم به شما جوانان غیور بر می گردد.

کد مطلب: ۸۴۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه نشست قطبی( 4) نهمین دوره مجلس دانش آموزی

وی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار را به یاد قهرمان جهان، شهید صارمی گرامی میداریم ،یاد این افتخارآفرینان رسالتی است که در قالب تشکیلات دانش آموزی به سایر مردم این مرز و بوم هدیه می شود.

وی گفت: شما دانش آموزان این اعتماد را به جایی منتقل کنید ،به نحوی که بعد از مجلس دانش آموزی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنید و بتوانید اعتماد عمومی جهان را در کسب آرای سایردوستان به دست آوریدکه این اعتماد نیاز به تلاش ، برتری و شایستگی قابل وصف در شأن شما دانش آموزان را دارد.

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست گفت :شما دانش آموزان سرمایه ها ی اجتماعی کشور هستید و برای ورود شما به عرصه های مدیریتی، ازپشت همین میزها انتخا ب می شوید و شما در میدان دفاع مقدس ،دانش آموزان دنیا را به حیرت آورده اید.

وی عنوان کرد: 36 هزار شهید دانش آموز در سطح کشور در دامن همین دستگاه تعلیم و تربیت پرورش یافته و پیشینه شما در عرصه کشور زیاد است و ما به این نقش افتخار می کنیم و اقتدار شما را به نمایش می گذاریم و تلاش همه شما دانش آموزان ستودنی است.

در ادامه مجیدمصباح مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی ، ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهارداشت: انسانهای رشد یافته و کمال یافته در کارهایشان مشورت می کنند و این ویژگی از شدت تدبر ،بیداری و هوشیاری آنان در امور است.

مصباح،مهمترین وظایف شورای دانش آموزی را همکاری و تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان و ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان دانست. یادآوری می شود: این نشست به مدت دو روز ادامه خواهد داشت .

بهارکمرام خبرنگارافتخاری خبرگزاری پانا خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار