تجلیل از دانش آموزان برگزیده قرآنی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

پاشایی: دانش آموزان آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها همواره افتخارآفرین بودند

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیلی از برگزیدگان دانش آموزان استان در مسابقات قرآنی تاکید کرد: دانش آموزان آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها افتخارآفرینند.

کد مطلب: ۸۴۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: دانش آموزان آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها همواره افتخارآفرین بودند

جعفر پاشایی در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله ی کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در باشگاه فرهنگیان تبریز، با بیان اینکه استان دارای داشبرد مدیریتی است که مرام نامه و برنامه های تمامی دستگاه های اجرایی در آن گنجانده شده که در این میان دستگاه تعلیم و تربیت برنامه های خود را که برگرفته از سند تحول بنیادین است با جدیت هرچه تمام تر پیش می برد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مقام آوری دانش آموزان استان در سطح جهانی و کشوری در گرایش های مختلف آموزشی و ورزشی، از تحول بزرگ پرورشی و فرهنگی استان سخن گفته و گفت: دانش آموزان بااستعداد استانی توانستند در مسابقات قرآن، عترت و نماز 21 رتبه ی کشوری را کسب کنند.

پاشایی با اشاره به اینکه ماموریت ما تربیت دانش آموزان همه بعدی است و در این راستا با مشارکت و هماهنگی کارها را پیش می بریم،تعهد 81 میلیارد ریالی خیرین در جشنواره خیرین استان امسال، ساخت 162 نمازخانه مدرسه ای و کسب رتبه های مسابقات فرهنگی و هنری را یادآور شد.

وی با بیان اینکه در سطح کشوری 74 دانش آموز استان در رشته های قرآن، ترتیل، حفظ عمومی کل، 5 و 10 و 20 جز قرآن، احکام، انشای نماز،مداحی،صحیفه سجادیه شرکت کرده بودند،افزود: 21 دانش آموز دختر و پسر استان مقام های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار