پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار نام‌گذاری شده، فرصت مناسبی برای پاسداشت تلاش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای ارائه اطلاعات درست به مردم و پی‌گیری مشکلات جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

در دنیای امروز که عصر انفجار دانش و اطلاعات نام گرفته است، رسانه ها از جایگاه و اعتبار بس بالایی برخوردارند، به طوری که یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه یافتگی، برخورداری از توان و قدرت رسانه ای تأثیرگذار است.

در این میان اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی که رسالت انتقال اطلاعات صحیح و گزارش حقیقت‌ها به مردم را بر عهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و پیشرفت هستند و نقش بی بدیلی در رشد و بالندگی جامعه دارند.

اعتقاد راسخ دارم که فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران سخت‌کوش و دلسوز که در این مسیر حساس گام نهاده‌اند، مشاورانی امین برای مدیران و مجریان هستند که منافع ملی و حقوق مردم مبنای کار آنهاست.

دستگاه تعلیم و تربیت استان موفقیت ها و پیشرفت های خود را مرهون همدلی‌ها، همراهی ها و حمایت های خبرنگاران می داند و از هیچ تلاشی در جهت حضور فعال تر از پیش این عزیزان در حوزه آموزش و پرورش دریغ نخواهد نمود.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان و تلاشگران مؤمن و جهادی عرصه خبر و اطلاع رسانی به خصوص خبرنگاران پرتلاش استان همدان تبریک گفته، توفیق روز افزون این عزیزان را در سایه فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همراه با دولت تدبیر و امید از خدای متعال مسألت می نمایم.

محمد پورداود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار