17 مرداد شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار

یزد (پانا) - سیدعلی کارآموزمدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک عرض نمود.

کد مطلب: ۸۴۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
17 مرداد شهادت محمود صارمی  و روز خبرنگار

متن این پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند . خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند .خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست . هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی"روز خبرنگار" نامیده شده ویادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده وخاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند . طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند .

صارمی؛خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی درسال ۱۳۷۷ بهمراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید . او از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده ای بود که با حضور شجاعانه در خطرناک ترین میدان ها به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند . فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و خبرنگاران صدیق و شریف شهرستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم .

هفدهم مردادماه این روز ارزشمند اجتماعی بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان ساعی گرامی باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار