پیام تبریک مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بشرویه

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بشرویه به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادرکرد.

کد مطلب: ۸۴۳۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بشرویه

سید مهدی ساداتی پور مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بشرویه فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل می باشد:

هفدهم مرداد ماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند، یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم. به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می دهند.

باشد که انشاالله شما خبرنگاران غیور ایرانی علی رغم همه موانعی که وجود دارد با تأسی بر پیام آور مصائب کربلا، حضرت زینب کبری (س)، طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا باشید. لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی ورزشی رسانه ها وخصوصا جامعه ی رسانه ای دفاع مقدس که در انعکاس اخبار و دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار