نماینده ولی فقیه در استان همدان: حرفه‌ی خبرنگاری با ذهن و روان یک اجتماع سروکار دارد

همدان(پانا) - نماینده ولی فیقه و امام جمعه همدان، خبرنگاری و نویسندگی را از مقدس‌ترین شغل‌ها دانست.

کد مطلب: ۸۴۳۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان همدان: حرفه‌ی خبرنگاری با ذهن و روان یک اجتماع سروکار دارد

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار اهالی رسانه همدان با بیان اینکه خبرنگاری و نویسندگی از مقدس‌ترین شغل‌ها است اما آسیب و خطر آن نیز بزرگ و شرایط فعالیت در آن سخت است، گفت: خبررسانی به موقع نقشی حیاتی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه گاهی اگر خبری به‌ موقع اطلاع‌رسانی نشود فاجعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: خبرنگاری حرفه ای حساس است و جان صدها نفر را نجات می‌دهد و با ذهن و روان یک اجتماع سروکار دارد.

آیت الله محمدی خطاب به خبرنگاران بابیان اینکه از شما خبرنگاران خواهش می‌کنم نیت را ۱۰۰ درصد خالص نگه داشته و برای خدا کار کنید نه برای خوشایند بنده خدا، عنوان کرد: بازار قلم اگر در راستای رضایت خدا باشد غوغا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد پل ارتباطی بین مسئولان و مردم دارند.

علیرضا درویش‌نژاد عنوان کرد: جامعه‌ای که فضای رسانه‌ای مرده‌ای داشته باشد به عقب بازمی‌گردد و به همان نسبت، پویایی و نشاط جامعه خبری و خبرنگار جامعه را پویا می‌کند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان نیز عنوان کرد: استان همدان دارای ۱۲۰ رسانه فعال است که از این تعداد ۷۰ نشریه مکتوب هستند و علاوه بر آن ۳ روزنامه فعال در استان وجود دارد که یکی از آنها به‌ صورت منطقه‌ای چاپ می‌شود.

مجید ملکیان گفت: اخلاق حرفه‌ای سرلوحه کار رسانه‌های استان بوده به‌ طوری‌ که در سال‌های اخیر شکایت خاصی از رسانه‌ها نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار