مدیرعامل خانه مطبوعات استان خطاب به امام جمعه همدان:

از شما می خواهیم تا برای اصحاب رسانه پدری کنید

همدان (پانا) - صبح امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت تبریک عید نوروز با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۰۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
از شما می خواهیم تا برای اصحاب رسانه پدری کنید

در این دیدار که در دفتر امام جمعه و با حضور سرپرستان نشریات و خبرگزاری های استان همدان صورت گرفت مدیرعامل خانه مطبوعات همدان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه انتصاب آیت الله شعبانی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تبریک گفت.
مهرداد حمزه با اشاره به این که سال گذشته سال سختی برای مطبوعات بوده است گفت: همانطور که مشکلات اقتصادی گریبان گیر مردم بوده به تبع گریبان مطبوعات را نیز گرفته است و در حالی که اصحاب رسانه سعی در بازتاب مشکلات مردم داشته اند اما کسی در بازخورد مسائل خود آن ها تلاشی نکرده است.
او اظهار امیدواری کرد که سال جدید سال خوبی برای مطبوعات باشد و با حمایت دولت و مسئولان مشکلات موجود برطرف شود.
حمزه ضمن قدردانی از زحمات ١٥ ساله آیت الله طه محمدی، امام جمعه سابق همدان خطاب به آیت الله شعبانی گفت: انصافاً آیت الله محمدی همانند پدری مهربان و دلسوز برای همه ما بود و با توجه به سخنرانی های شما و تأکید بسیار بر نقش رسانه ها، امیدواریم شما نیز برای ما پدری کنید تا هر وقت ناامید شدیم و دلمان گرفت دفتر امام جمعه محلی باشد تا ما با مراجعه به آن آرام شویم.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان در ادامه خواستار همدلی و اخوت امام جمعه با رسانه ها شد و از او خواست تا در شورای اداری و خطبه های نماز جمعه فرهنگ روزنامه خوانی را در بین مردم رواج دهد چراکه تریبون نماز جمعه نقش مؤثری در فرهنگ سازی جامعه دارد.

او بیان کرد: با توجه به این که ما همیشه به عنوان خبرنگار در جلسات شورای فرهنگ عمومی حاضر می شویم از شما انتظار داریم تا به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، خانه مطبوعات را که تنها صنف این مجموعه است در جایگاه یکی از اعضای این شورا در نظر بگیرید و به جلسات دعوت کنید.

حمزه در پایان توسعه استان را تنها دغدغه اصحاب رسانه دانست و گفت: امیدواریم در سال جدید با کمک مدیران و مسئولان بتوانیم چراغ مطبوعات استان را پرنورتر از همیشه نگاه داریم.
سحر چهاردولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار