درآستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات؛

نماینده ولی فقیه در استان با كاركنان شركت مخابرات استان یزد دیدار كرد

خبرگزاری پاما:به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه از مجتمع مخابراتی شهید صدوقی و مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) بازدید و با همكاران این دو مركز دیدار و گفتگو كرد.

کد مطلب: ۸۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،آیت الله ناصری سپس با مسئولان ستادی شركت مخابرات در محل سالن ویدئو كنفرانس مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) دیدار كرد.

ویدر مجتمع مخابراتی شهید صدوقی حاضر شد و ضمن بازدید از امكانات فنی مخابراتی این مجتمع با همكاران شاغل در این مركز دیدار و گفتگو كرد.

امام جمعه یزد ضمن بازدید از پرو‍ژه توسعه سوئیچ تلفن همراه و مركز انتقال راه دور، دیتا و مركز تلفن شهید صدوقی از خدمات مخابراتی شایانی كه ارایه شده است تقدیر و تشكر كرد.

در ادامه آیت الله ناصری ضمن تشكر از خدمات فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و مخابرات استان، به بیان خاطراتی از زحمات كاركنان خدوم و انقلابی مخابرات در زمان انقلاب و كمكی كه ایشان به همراهان امام خمینی (ره) در نوفل نوشاتو می كردند، پرداخت و با ارایه و تفسیر حدیثی از امام صادق (ع) خصوصیات افراد و سازمانهای پیشرو را برشمرد.

وی در پایان برای اعتلا و پیشرفت روز افزون میهن عزیز و اسلامی مان و مسئولان خدوم انقلاب اسلامی دعا كرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مهندس مهدی مقوم، كدیر عامل شركت مخابرات استان یزد ضمن ارایه گزارشی كوتاه از وضعیت فعلی شركت مخابرات استان یزد برخی از برنامه های آتی توسعه مخابرات استان را برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار