معاون سیاسی ،انتظامی فرماندار اسلامشهر :

پیاده‌روی اربعین حسینی ،یک راهپیمایی عظیم معنوی و مردمی است

اسلامشهر (پانا)- جلسه ستاد پشتیبانی زائران راه پیمایی عظیم اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین شهرستان به ریاست معاون سیاسی، انتظامی فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی اربعین حسینی ،یک راهپیمایی عظیم معنوی و مردمی است

در این جلسه که حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهرنیزحضورداشت،بهمن جلیلیان معاون سیاسی ،انتظامی فرماندار اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی یک راهپیمایی عظیم معنوی و مردمی است، اظهارکرد: در ارائه خدمات به زائرین حسینی، نذورات مردمی و کمک های غیر نقدی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان جمع‌آوری و ساماندهی شده و در خدمت زائران قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: بسیاری از علاقه‌مندان به سرور و سالار شهیدان در اسلامشهر تمایل دارند تا نذوراتشان جهت پذیرائی از زائرین اربعین حسینی را اهدا کنند و باید این نذورات و کمک‌های نقدی جمع آوری و در خدمات زائران قرار گیرد.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهر در سخنانی با اشاره به بازتاب جهانی راه پیمائی عظیم اربعین حسینی گفت: بسیاری از شیفتگان و علاقمندان حضرت سیدالشهداء(ع) تمایل دارند تا به نوعی به زائران اربعین حسینی خدمت کنند و این ستاد می تواند بخوبی نذورات مردم را ساماندهی و در مسیر راه پیمائی در اختیار زائران قرار دهد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط ویژه کشور و جنگ اقتصادی که دشمنان راه انداخته اند ،تصریح کرد: در این موقعیت حساس که مردم در فشار هستند مسئولین باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنند تا فشار از دوش مردم کم شود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار