تئوری‌های مورینیو برای طلسم شکنی در مونیخ

تهران (پانا) – دیدارهای دوستانه باشگاهی امشب بدون شک تحت تاثیر جداب بایرن مونیخ و منچستریونایتد در آلیانس آره‌نا خواهد بود.

کد مطلب: ۸۴۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تئوری‌های مورینیو برای طلسم شکنی در مونیخ

دیدارهای دوستانه باشگاهی که تعداد آن با نزدیک شدن به شروع لیگ‌ها کم شده است امشب نیز ادامه خواهد داشت که در دو بازی مهم آن اشتوتگارت از اتلتیکو مادرید و سپس بایرن مونیخ از منچستریونایتد پذیرایی خواهد کرد.

اشتوتگارت - اتلتیکو مادرید / ساعت 19:15 / ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نا اشتوتگارت

تایفون کورکوت (آلمان) - دیگو سیمئونه (آرژانتین)

آخرین دیدار روبرو: اولین دیدار روبروی دو تیم

درباره بازی»

1- اشتوتگارت در حالی اولین بازی بزرگ پیش فصل خود را انجام خواهد داد که پس از پایان فصل 8 بازی دوستانه برگزار کرده بود اما تمام بازی‌ها مقابل تیم‌هایی بود که تنها برای مرور تاکتیک‌ها مناسب بودند. آنها در 7 بازی آخر دوستانه خود باخت نداشته‌اند.

2- در مقابل اتلتیکو تعداد بازی‌های دوستانه پیش فصلش کم اما با تیم‌های مطرح بوده است. آنها در دو بازی به مصاف آرسنال و پاری سن ژرمن رفتند که بازی اول را با تساوی و بازی دوم را با شکست تمام کردند.

بایرن مونیخ - منچستریونایتد / ساعت 22:45 / ورزشگاه آلیانس‌ آره‌نا مونیخ

نیکو کواچ (کرواسی) - خوزه مورینیو (پرتغال)

آخرین دیدار روبرو: بایرن مونیخ 3 - منچستریونایتد یک

درباره بازی»

1- بایرن مونیخ در حالی از منچستر میزبانی خواهد کرد که دو بازی آخر دوستانه خود را مقابل یوونتوس و منچسترسیتی با شکست تمام کرده است.

2- از آخرین پیروزی منچستر مقابل بایرن مونیخ بیش از 8 سال گذشته است، آنها در حالی راهی مونیخ شده‌اند که تاکنون نتوانسته‌اند بایرن را در آلیانس آره‌نا شکست دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار