رئیس دادگستری اسلامشهر: مردم تشنه خدمات بی‌منت هستند

اسلامشهر (پانا) - رئیس دادگستری اسلامشهر در جلسه هم اندیشی بخشداران، شهرداران واعضای شورای های اسلامی اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه گفت: یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی برخورد با فسادهای بزرگی است که بیت المال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۸۴۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دادگستری اسلامشهر: مردم تشنه خدمات بی‌منت هستند

رضا کمیلی مقدم در سخنانی با بیان اینکه الان زمان مناسبی برای رسیدگی به اختلافات جزیی نیست، اظهار کرد: باید شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخشداران با همدلی و اتحاد مشکلات شهرستان را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهند

وی در ادامه افزود: مردم تشنه خدمات بی منت هستندوباید مباحث حاشیه ای را کنار بگذاریم ،چرا که ما امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز داریم.
رئیس دادگستری اسلامشهر تصریح کرد: مجموعه دادگستری در راستای اجرای طرح های شهرداری هابویژه بازگشائی معابر شهری برای صدور دستورات قضائی قاطع و فوری آمادگی کامل دارد.
رئیس دادگستری اسلامشهر بر ضرورت برخورد با فسادهای بزرگ تاکید و ادامه داد: یکی از رسالت های مهم ما برخورد با فسادهای بزرگی است که بیت المال را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی خواستار گسترده شدن دایره فعالیت بازرسی ها در شهرداری ها شد و افزود: اعضای شورا نیز باید توجه ویژه ای به وظایف نظارتی خود داشته باشند.
کمیلی مقدم با بیان اینکه در ماههای اخیر شاهد تحولات قابل توجهی در شهرستان اسلامشهردر جهت ارائه خدمات به مردم هستیم ،گفت: شهرداری اسلامشهر طرح های جهادی و عالمانه ای را در دست اجرا دارد که قابل تقدیر است.

/خبرنگار:محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار