رئیس شورای شهریزد اعلام کرد: کاهش حضور مردم در شهرداری با سامانه شفافیت

یزد (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر یزد از کاهش میزان مراجعه حضوری مردم به شهرداری این شهر با اجرای سامانه شفافیت خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهریزد اعلام کرد: کاهش حضور مردم در شهرداری با سامانه شفافیت

غلامعلی سفید در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه شفافیت در کارها نقش بسیار مهمی در کسب رضایت مردم دارد اظهار داشت: باید تلاش کنیم فعالیت های خود را به سمت افزایش میزان شفافیت در کارها سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شفافیت شهرداری یزد در شهرداری یزد انشاالله شفافیت زمینه رفع فساد و تبعیض و مشکلات دیگر در مدیریت شهری باشد و بتوانیم شاهد ارائه خدمات کامل بدون وجود این چنین مشکلاتی در مجموعه شهرداری یزد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر جهانی یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این سامانه شاهد هستیم، کاسته شدن حضور مردم در شهرداری است که زمینه افزایش رضایت آنها را حاصل می کند.

سفید با بیان اینکه هرچه میزان مراجعه حضوری بیشتر باشد، امکان وجود خطا هم افزایش پیدا می‌کند تصریح کرد: زمانی که به وسیله این طرح میزان حضور مردمی کم‌تر شود قطعا از میزان چانه‌زنی‌ها و توافقات فردی هم کم کم کاسته می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با وجود این سامانه مردم بتوانند بدون تماس حضوری خدماتی که مورد نیازشان هست برطرف کنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با تاکید بر تداوم بهبود خدمات شهرداری به مردم خاطرنشان کرد: قطعا وجود شفافیت در امور نقش بسیار مهمی در بهبود فعالیت‌ها دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در این زمینه موضوع بسیار مهمی که باید حتما به آن توجه دقیقی صورت گیرد این است که از طرح مباحث شعاری که در عمل امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد پرهیز کنیم و به جای دادن وعده‌های غیرممکن به مردم قول‌هایی بدهیم که بتوانیم همه آنها را به صورت کامل برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار