توقف پرواز های فرودگاه سهند

تبریز (پانا)- پروازهای فرودگاه سهند پس از پنج ماه برقرای مجدد پرواز ، متوقف شده است.

کد مطلب: ۸۴۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توقف پرواز های فرودگاه سهند

در آخرین دوره برقرای پرواز های فرودگاه سهند از بهمن سال گذشته شهروندان استقبال خوبی از این پروازها در مسیر تهران- فرودگاه سهند و بالعکس در روزهای شنبه و چهار شنبه هر هفته داشتند.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی ، علت تعطیلی پروازهای این فرودگاه را تعمیرات در موتور هواپیمای مسافری مسیر این فرودگاه اعلام کرد.
مصطفی صفائی، با بیان اینکه پرواز های فرودگاه سهند از اول تیر تعطیل شده افزود: پرواز های هواپیمای مسافربری که به فرودگاه سهند تردد می کرد پس از انجام تعمیرات دوباره از سرگرفته خواهد شد.
وی علت طولانی شدن تعمیرات هواپیماها را تحریم های ظالمانه غربی ها برای تامین قطعات هواپیما اعلام کرد و افزود : تعمیرات دوره ای هواپیماهای مسافربری از جمله برنامه های شرکت فرودگاه های کشور برای حفظ جان مسافران است.
مدیرکل فرودگاههای استان ادامه داد : جایگاه سوخت فرودگاه سهند نیمه تمام مانده و تکمیلی این طرح و تجهیز امکانات ناوبری آن به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
پروازها از فرودگاه سهند از اول بهمن سال 96 از سرگرفته شده بود اما از یک ماه پیش به دلیل مشکل و نقص فنی در هوایپمای شرکت تابان ایر این پرواز ها متوقف شده است.
فرودگاه سهند در سال 1375 در زمینی به مساحت 42 هکتار در حاشیه جاده مراغه - بناب ساخته شده و این فرودگاه از فرودگاه‌ های اقماری اداره کل فرودگاه‌ های آذربایجان ‌شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار