مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

حمل و نقل عمومی یزد باید باهمکاری مردم شهر توسعه یابد

یزد (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: حمل و نقل عمومی باید با تکیه بر انسان محوری توسعه یابد.

کد مطلب: ۸۴۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حمل و نقل عمومی یزد باید باهمکاری مردم شهر توسعه یابد

محمدرضا نقصان محمدی، در سومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اظهار داشت: امیدواریم با حضور وی با توجه به سوابق درخشان در سایر استان‌ها، شاهد تحولات خوبی در حوزه حمل و نقل و راهداری استان یزد باشیم.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم نکاتی که در دستور کار جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی آمده را با حضور پررنگ در مقیاس ملی اجرا کنیم، می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم زیرا یزد هم در حوزه شهری، هم مسکن و هم حمل و نقل دارای شرایط ویژه‌ای است.

نقصان محمدی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل باید با تاکید بر انسان محوری توسعه یابد، افزود: اگر بتوانیم شرایطی برای پژوهش و کارهای علمی فراهم کنیم، می تواند پشتوانه خوبی برای کارهای اجرایی در این حوزه باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد، ادامه داد: ما هم در مقیاس بین المللی و هم ملی، حضور بیشتر گردشگران در استان را شاهد هستیم و لازم است همه دستگاه‌های مرتبط با راه و شهرسازی و حمل و نقل برای خدمت رسانی بهتر با هم ارتباط برقرار کنند و اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از این جلسه در مورد اوج گرفتن سفرهای تابستانی که از اواسط مرداد ماه آغاز می شود و تا پایان شهریورماه ادامه می یابد، افزود: هم باید برای این سفرها و هم حتی برای سفرهای آخر سال و نوروزی آماده باشیم.

نقصان محمدی اظهار امیدواری کرد: با مشق هماهنگی بتوانیم به اهداف و برنامه هایی که وزارت راه و شهرسازی دارد، در استان یزد دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار