معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

راه اندازی اتوبوس مدرسه گامی بلند در تحول حمل و نقل عمومی

اصفهان (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: هدف ما برداشتن گامی بلند به صورت راه اندازی اتوبوس مدرسه است که می‌تواند تحولی در امر حمل و نقل عمومی باشد.

کد مطلب: ۸۴۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی اتوبوس مدرسه گامی بلند در تحول حمل و نقل عمومی

علیرضا صلواتی با اشاره به نشست مدیران آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: بدون شک فرهنگ سازی در زمینه رفتارهای ترافیکی باید از سنین کودکی و نوجوانی آغاز شد و در این میان مدارس به عنوان محور اصلی تعلیم و تربیت نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کنند.

وی افزود: مدیران آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان امروز گرد هم آمدند تا با بررسی راهکارهای گوناگون، در زمینه فرهنگ سازی ترافیکی در مدارس به نقطه مشترک برسند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به جهت تاثیر پذیری اداره کل آموزش و پرورش در مباحث ترافیکی این نشست را برگزار کردیم، برنامه های متنوعی تدوین با موضوع آموزش ترافیک در مقطع پیش دبستانی و دبستان، اردوهای تفریحی و آموزشی، استفاده دانش آموزان از پارک‌های ترافیک تدوین شد.

وی افزود: ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو و تهیه کارت‌های دانش آموزی برای تشویق استفاده از ظرفیت مترو توسط دانش آموزان از جمله مباحث مورد بحث و بررسی بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتقا و بهینه سازی سرویس های مدارس مدنظر است، گفت: هدف ما برداشتن گامی بلند به صورت راه اندازی اتوبوس مدرسه است که می‌تواند تحولی در امر حمل و نقل عمومی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار