تنیسور ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات نونهالان ایران شد

ارومیه (پانا) - دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: «امیررضا آرمیون» تنیسور ملی پوش ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات انفرادی زیر 14 سال پسران کشور شد.

کد مطلب: ۸۴۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تنیسور ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات نونهالان ایران شد

حسین زرطلب در این خصوص گفت: این مسابقات از 6 مرداد با حضور 87 تنیسور پسر کشور به میزبانی شهر بابل مازندران آغاز شد و روز گذشته با برگزار دیدارهای فینال 2نفره و انفرادی به پایان رسید.


وی بیان کرد: آرمیون در دیدار فینال مقابل پارسا افسری از استان فارس شکست خورد و مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن آویخت.


وی افزود: آرمیون در حال حاضر نفر اول جدول رنکینگ سازمان لیگ تنیس کشور در رده سنی 14 سال پسران کشور است.


زرطلب ادامه داد: روز گذشته در جریان این مسابقات و در بخش 2 نفره زیر 12 سال نیز ملوین نجاریان و امیرحسین نبی لو و در رده سنی زیر 14 سال نیز امیررضا آرمیون و معین رضازاد با پیروزی در مسابقات رده بندی بر سکوی سوم جای گرفتند.


دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان های مازندران، البرز، کرمانشاه، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، کرمان، قم، قزوین، سمنان، گلستان، خوزستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، تهران، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر و یزد حضور داشتند.


هفته گذشته نیز شهرزاد بانی سعید، تنیسور ملی پوش ارومیه ای موفق به کسب مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ سری آ دختران ایران شده بود.


بانی سعید در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی با راهیابی به جمع سه ورزشکار برتر ایران جواز حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرده است.


بر اساس اعلام فدراسیون تنیس، تیم ملی ایران با 6 ورزشکار متشکل از سه دختر و سه پسر به بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار