بانک آثار معلمان نویسنده در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

کرمانشاه (پانا) - استان تاریخی کرمانشاه شاعران، نویسندگان و مفاخر ادبی بسیاری از دیرباز تا کنون داشته و زیربنای فرهنگی این دیار بسیار غنی است که بخش مهمی از این اتفاق خوب، نتیجه تلاش‌های فرهنگیان فعال در این حوزه بوده است؛ در همین راستا قرار است بانک آثار معلمان نویسنده در کرمانشاه راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۸۴۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بانک آثار معلمان نویسنده در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

جلیل آهنگرنژاد، مشاور اجرایی مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در گفت‌‌و‌گو با پانا در این باره گفت: یکی از پارامترهای مهم امروزین فرهنگ در کرمانشاه، تولید آثار فاخر در قالب‌های مکتوب ( از جمله کتاب، مقالات آکادمیک و ... ) است که نقش فرهنگیان کرمانشاهی در این امر بسیار پررنگ است. بر همین اساس برای ساماندهی آثار فرهنگیان و ارائه آن به بهترین شکل در جامعه فرهنگی کرمانشاه و بازتاب آن در کشور، تلاش این است که یک بانک بروز آثار مکتوب فرهنگیان مولف را داشته باشیم.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: از جمله کارهایی که می‌توان در این حوزه انجام داد، شناخت جدی‌تر نویسندگان کتب و مقالات معتبر دانشگاهی معلمان است که در تعاملی جدی با مجموعه مدیریت استان و برنامه‌ریزان کلان آموزش و پرورش کرمانشاه بتوانیم از ایده، قلم و پیشنهاد سازنده آنان بهره‌مند شویم. همچنین می‌توان این آثار را در موزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه ثبت کرد و برای نمایش در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد.

وی اشاره کرد: نکته‌ای که مغفول مانده این است که در این حوزه به دلیل بی‌انگیزگی نویسندگان یا نبود ارتباط موفق اداری با مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بسیاری از آثار این عزیزان در مجموعه‌های آموزش و پرورش دیده نشده است. این نادیده‌گیری موجب بروز مشکلاتی است که یکی از آنها نبود شناخت در سیستم از استعدادها و توانمندی‌های فرهنگیان اهل قلم است که ضرورت دارد این قابلیت‌ها مورد توجه جدی قرار گیرند و ما تمام تلاش‌مان را برای تحقق این هدف به کار می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار