تیم دبیران آذربایجان غربی در جشنواره مجازی درس پژوهی دروس زبان انگلیسی رتبه نخست کشور را کسب کرد

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از درخشش دبیران استان در جشنواره های کشوری الگوهای های تدریس و درس پژوهشی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم دبیران آذربایجان غربی در جشنواره مجازی درس پژوهی دروس زبان انگلیسی  رتبه نخست کشور را کسب کرد

«مهین منافی» اظهار کرد: تیم دبیران آذربایجان غربی در جشنواره مجازی درس پژوهی دروس زبان انگلیسی متوسطه نظری که دبیرخانه آن در استان زنجان قرار دارد، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: اعضای این تیم شامل صدیقه جباری، بهرام ولیزاده و مرتضی علیزاد از ناحیه دو ارومیه، سعیده حسین زاده و مهرناز حسینی فرد از ناحیه یک ارومیه و معصومه صمدی از منطقه صومای برادوست بودند.

منافی، درس پژوهی را یک فعالیت گروهی در بین معلمان دانست و بیان کرد: جشنواره درس پژوهی در به سازی سبک های آموزشی و گسترش فرهنگ مشارکتی برای تولید دانش حرفه ای برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به موفقیت دبیران استان در جشنواره های کشوری الگوهای های تدریس افزود: امسال جشنواره های کشوری الگوهای های تدریس از 31 تیر تا 4 مراد به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و خانم «اختر سیدی» از استان آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری تدریس غیرحضوری درس جغرافیا را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین از استان آذربایجان غربی، «کاوه عباس نژاد» در بخش تدریس زنده درس ریاضی رتبه سوم کشوری و «فریبا مویدنیا» نیز رتبه سوم کشور را در بخش مقالات تجارب تدریس کسب کردند.

منافی، فراهم آوردن زمینه ارتقای صلاحیت های علمی و حرفه ای دبیران، بهبود عملکرد آموزشی و بهر مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در فرآیند یاددهی و یادگیری را از اهداف مهم جشنواره های الگوهای های تدریس عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار