دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: برای رسیدن به حیات طیبه به سراغ قرآن برویم

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش یکی از راه‌های رسیدن به حیات طیبه را تدبر و تفکر در قرآن دانست.

کد مطلب: ۸۴۰۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: برای رسیدن به حیات طیبه به سراغ قرآن برویم

مهدی نوید ادهم در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان بخش دختران سراسر کشور که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: یکی از وظایف ما در آموزش و پرورش شناسایی استعدادها و فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است.

او به شخصیت مریم میرزاخانی اشاره کرد و ادامه داد: افراد برجسته‌ای در دنیا وجود دارند که بخشی از موفقیت خود را مدیون معلمان هستند.

نوید ادهم افزود: اگر افرادی دستاوردهای آموزش و پرورش را مورد نقد قرار می‌دهند اما ما باید قدردان این افراد و زحمات آنان باشیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: دو سوی سکه این موفقیت کسب شده توسط شما تقدیرآمیز و مسیولیت‌آمیز بودن این موفقیت است.

نوید ادهم گفت: شما به عنوان یک چهره قرآن شناسایی شده‌اید هرچه موفقیت شما یالا رود چهره مسئولیت پذیری شما نیز بالا می‌رود.

او افزود: قرآن یک کتاب معرفت و زندگی است و شما که لباس دین و قرآن را برتن کرده‌اید باید ویژگی‌هایی در رفتارتان داشته باشید.

او اظهار امیدواری کرد این دانش‌‌آموزان افتخار ملت باشند و افزود: قرآن سفره انسانیت است و مجموعه ویژگی‌های دستیابی به حیات طیبه و موفقیت در قرآن است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید به تربیت قرآنی گفت: قرآن شیوه زندگی و حیات را به انسان می‌آموزد کسی که با قرآن مانوس است حیات می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار