محرابیان: استادیوم 15 هزار نفری بوشهر، نیمه دوم خرداد افتتاح می شود

خبرگزاری پانا: دستیار ویژه رئیس جمهور اعلام کرد: استادیوم 15 هزار نفری بوشهر تا نیمه دوم خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۸۴۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اکبر محرابیان دیروز در جریان بازدید از استادیوم در حال ساخت بوشهر با بیان اینکه از استادیوم 15 هزار نفری بوشهر تا نیمه دوم خردادماه امسال بهره‌برداری خواهد شد، اظهار داشت: هم اینک این ورزشگاه که از طرح‌های مهر ماندگار است و از پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که با تمهیدات انجام گرفته تا کمتر از یک‌ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با بیان اینکه جاده دسترسی به استادیوم 15 هزار نفری بوشهر به طول یک کیلومتر و عرض 60 متر اجرا شده است، تصریح کرد: این جاده که 70 درصد پیشرفت دارد در کمتر از 10 روز دیگر آسفالت و افتتاح می‌شود.


دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه 8 هزار صندلی این ورزشگاه نصب شده است، بیان کرد: هفت هزار صندلی دیگر تهیه شده و به ‌زودی عملیات نصب آن آغاز می‌شود.


محرابیان از کشت چمن کاسه ورزشگاه خبر داد و گفت: تا دو روز آینده بیش از یک‌هزار و 200 کیلوگرم چمن مخصوص در این ورزشگاه کشت می‌شود که تا دو هفته سبز خواهد شد و دو ماه دیگر قابل استفاده است.


وی گفت: تاکنون بیش از 35 میلیارد ریال از اعتبارات ملی صرف اجرای این طرح شده است که 120 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت.


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه این ورزشگاه عملیات اجرایی آن سال 85 آغاز شده است، افزود: به دلیل کمبود اعتبار و تاخیر در تخصیص اعتبارات روند پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه مطلوب نیست ولی در عین حال با تلاش‌های استاندار بوشهر و تسریع در اجرای آن به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این ورزشگاه خواهیم بود.


رضا جمشیدی اظهار داشت: بزرگ‌ترین گذر دسترسی به استادیوم‌های ورزشی در کشور در بوشهر اجرا شده است که در اجرای این طرح شش هکتار زمین استحصال و به طول یک کیلومتر این گذر اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار