رئیس سازمان دامپزشکی کشور با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد

قزوین (پانا) - علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سخنانی بیان داشت:باید کمک کنیم شرایط تولید این واحد که به تازگی به چرخه تولید بازگشته دچار مشکل نشود.

زاهدی بیان کرد: جاده در دست ساخت یک پروژه ملی است و توقف آن هزینه سنگینی دارد و مستلزم کسب مجوزهای ملی است و زمان زیادی می برد لذا توافق شده ضمن حل مشکل صوتی و تردد در داخل محدوده، مسیر ایمنی برای ارتباط بخش پرواربندی و کشتارگاهی و نیز قرنطینه این مجتمع ایجاد شود.

رفیعی پور در این گفـت: مجتمع کشتارگاهی زیاران از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و می تواند در تامین گوشت قرمز کشور نقش بیشتری ایفا کند.

وی افزود: این مجموعه ظرفیت توسعه خوبی دارد و در صورت حمایت می تواند بعنوان مباشر در تامین گوشت کشور عمل کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات این مجموعه عبور جاده تازه تاسیس تهران به چرم شهر است که باید با اتخاذ روش های منطقی بتوانیم آسیبهای ناشی از آن را کمتر کنیم

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد:امیدواریم با کمک استانداری و سازمان دامپزشکی مشکلات این مجموعه بزرگ که نقش مهمی در تولید و اشتغال کشور دارد. بزودی مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار