خاله قورباغه در رتبه سوم فروش فیلم‌های سینمایی

سینمای کودک می تواند نقطه اتکاء در فروش سینماهای کشور باشد

تهران (پانا) - خاله قورباغه توانست بسیاری از مخاطبان سینمایی را به سینما بکشاند حال سؤال اینجاست اگر اکران مناسبی برای فیلم‌های کودک و نوجوان صورت گیرد آیا این فیلم‌ها نیز با استقبال مخاطبان سینما همراه می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۰۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سینمای کودک می تواند نقطه اتکاء در فروش سینماهای کشور باشد

پس از گذشت چهار هفته از اکران فیلم موزیکال «خاله قورباغه»‌ و با پخش تیزرهای آن از تلویزیون فروش این اثر سینمایی رشد چشمگیری داشته است.

بر اساس این گزارش، یکی از فیلم‌های سینمایی که این روزها مورد وثوق مخاطبان سینما قرار گرفته است، فیلم سینمایی خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور است.

این فیلم عروسکی توانسته در رتبه سوم فروش فیلم‌های سینمایی پس از تگزاس و هزارپا قرار بگیرد و نوید این امر را بدهد فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان مخاطبان بسیاری را در زمان اکران دارد.

این فیلم که به دلیل تعطیلات تابستانی ،مخاطب مدرسه‌ای را در کنار خود نمی‌بیند این روزها در بسیاری از سینماهای کشور با استقبال خوبی همراه شده است و نوید این امر را می‌دهد اگر در سبد سینمایی کشور فیلم‌های کودک و نوجوان قرار گیرد و سرگروه سینمای خوبی نیز به آن داده شود الین فیلم‌ها با استقبال مردم همراه خواهد شد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار