حضور وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 24

تهران (پانا) - بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و دولت الکترونیک از تاریخ 6 تا9 مرداد سال جاری از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۰۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 24

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مطابق هر سال در سالن دولت الکترونیکی (سالن 41) به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات دولت الکترونیک می‌پردازند. وزارت آموزش و پرورش نیز همگام با سایر دستگاه‌ها با 32 سامانه الکترونیک مختص وزارت آموزش و پرورش و 7 خدمت دولت الکترونیک برای عموم در این نمایشگاه حضور دارد. علاوه بر این، در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای طرح‌های پژوهشی پیرامون استفاده از فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) ارائه می‌‌شود. این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است و نقش موثری در تولید محتوای الکترونیکی کتاب‌های درسی و تحول در ارائه محتوای الکترونیکی در آینده نزدیک خواهد داشت.

در همین راستا، مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات از همه فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد. همچنین بنا بر اعلام معاونت برنامه‌ریزی آموزش نیروی انسانی به همکاران فرهنگی که از نمایشگاه الکامپ امسال بازدید به عمل آورند و به سوالات مطرح شده در این زمینه از طریق سامانه ltms که بلافاصله بعد از ایام نمایشگاه از طریق سامانه مذکور اعلام می‌شود پاسخ دهند، به میزان 8 ساعت گواهی دوره ضمن خدمت با عنوان «دستاوردهای دولت الکترونیک و آموزش وپرورش در نمایشگاه الکامپ 1397»ارائه خواهد شد. همکاران فرهنگی باید برای فعال شدن امکان نام‌نویسی دوره ضمن خدمت مذکور در سامانه ltms، با همراه داشتن کارت پرسنلی خود به غرفه آموزش و پرورش (غرفه 5 سالن 41) مراجعه کرده و شماره پرسنلی خود را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار