مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

زمان آزمون الکترونیکی مسابقه بزرگ تفسیر سوره حجرات اعلام شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان از اعلام زمان آزمون الکترونیکی مسابقه بزرگ تفسیر سوره حجرات ویژه فرهنگیان خبر داد و گفت: آزمون ویژه ی دانش آموزان نیز اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۴۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زمان آزمون الکترونیکی مسابقه بزرگ تفسیر سوره حجرات اعلام شد

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سوره مبارکه حجرات جزء سوره های مدنی و در برگیرنده دستورالعمل‌ های اخلاقی گسترده ای است که با عمل به آنان می توان نحوه ارتباط افراد با یکدیگر در جامعه را سامان بخشید.

صیاد با اشاره به آیات مشهور این سوره خاطر نشان کرد: آیه اُخُوت که مؤمنان را برادر یکدیگر معرفی می‌کند، آیه نبأ که می‌گوید به هر خبرآورنده‌ای اعتماد نکنید و آیه سیزدهم که گرامی‌ترین فرد را نزد خداوند کسی می‌داند که باتقواتر است از جمله مشهور ترین آِیات این سوره ی قرآن کریم است.

صیاد با اشاره به اینکه این سوره به مسلمانان دستور می‌‌دهد که به شایعات توجه نکنند، از غیبت و بدگویی به دیگران و جستجو درباره عیوب مردم پرهیز کنند و در پی گمان نروند و میان مسلمانان، صلح و آشتی برقرار کنند گفت: فراگیری آموزه های قرانی به ویژه برای سنگر داران عرصه ی تعلیم و تربیت دانش آموزان زمینه سعادت و مهیا شدن جامعه ای اخلاقی را به دنبال خواهد داشت .

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: سازمان دانش آموزی برای فعالیت های تشکیلاتی خود از 12 منش پیروی می کنند که بخش اعظمی از این منش های دوازده گانه مبتنی بر موضوعاتی است که در همین سوره مطرح شده است از همین روی می توان سوره حجرات را تشکیلاتی ترین سوره قرآن دانست.

وی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت آزمون از طریق این لینک یا نشانی: http://78.38.114.106/azmoon و فایل تفسیر سوره حجرات نوشته حضرت حجت الاسلام قرائتی را دریافت کنند.

صیاد تصریح کرد: این مسابقه با همکاری اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان به صورت الکترونیکی برگزار و زمان برگزاری آن از ساعت 7 صبح روز یکشنبه 7 مرداد تا ساعت20 تعیین شده است .

وی با اشاره به اینکه این آزمون ویژه ی همکاران فرهنگی سیستان وبلوچستان است بیان کرد: فرهنگیان گرامی با کد پرسنلی و کد ملی می توانند در آزمون شرکت نموده و 15 دقیقه برای انجام فرآیند آزمون زمان دارند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه آزمون ویژه دانش آموزان در اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می شود گفت: با هماهنگی های انجام شده با معاونت محترم پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی و معاونت محترم پرورشی و فرهنگی به آن دسته از عزیزانی که حداقل نمره 12 از آزمون فوق را کسب کنند 20 ساعت ضمن خدمت با کد 92503117 با عنوان تفسیر آیات برگزیده سوره حجرات تعلق خواهد گرفت.

صیاد خاطر نشان کرد: به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار