اعزام 130 دانش آموز دختر سیستان و بلوچستان به مشهد

زاهدان (پانا) - 130 دانش آموز دختر سیستان و بلوچستان توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان از زاهدان به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۴۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 130  دانش آموز دختر سیستان و بلوچستان به مشهد

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار کرد: این دانش آموزان که بیشتر آنان اهل سنت هستند با هماهنگی آموزش و پرورش از 11 منطقه استان برای اعزام به مشهد مقدس انتخاب شدند.
محمدعلی سرحدی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده معدل بالای 17 و تا الان سفر نداشتن به مشهد از مهمترین شروط انتخاب این دانش آموزان دوره متوسطه سیستان و بلوچستان بوده است.
وی ادامه داد: این دانش آموزان از مناطق محروم و حاشیه شهر زاهدان، زابل، هیرمند، خاش، کورین، ایرانشهر، بمپور، سراوان، جالق، چابهار و نیکشهر برای اعزام به مشهد مقدس انتخاب شدند.
مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: این اردوی دانش آموزی یک هفته ای است و شرکت کنندگان در این مدت علاوه بر زیارت حرم امام رضا(ع) با هدف ایجاد روحیه نشاط از مکان های تاریخی و تفریحی نیز دیدن می کنند.
سرحدی افزود: بعد از بازگشت این کاروان، 130 نفر از دانش آموزان پسر مناطق محروم و حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان نیز توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت به مشهد اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار