مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد : 70 نفر از پیشتازان دختر و پسر به اردوی ملی اعزام می شوند

یاسوج (پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آغازین پیش اردوی ملی گفت: 35 پیشتاز پسر و 35 پیشتاز دختر به صورت مجزا آموزش های لازم را برای حضوری شایسته در اردوی ملی با بهره مندی از اساتید برجسته و مجرب فرا می گیرند.

کد مطلب: ۸۴۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد : 70 نفر از پیشتازان دختر و پسر به اردوی ملی اعزام می شوند

مراسم افتتاحیه پیش اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد با حضورمعاون پشتیبانی آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی، رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش،مربیان و مدرسین پیشتاز استانی به مدت دو روز در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولان و دانش آموزان حاضر در اردو گفت: پیشتازان حاضر در این اردو 5 مهارت صف جمع، امداد و نجات و کمک های اولیه، مخابره، جهت یابی و نقشه خوانی، تولید و اجرای فریادهای شادی و مهارت های ساخت پروژه و اجاق های صحرایی را می آموزند.

وی ادامه داد: حاضرین در این اردو منتخبین پیشتازان استان هستند که به اردوی ملی که در اردوگاه شهید باهنر تهران و نیشابور برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی در ادامه افزود: گروه های اعزامی در قالب تیم های هفت نفره به همراه مربی های برگزیده به مرحله ملی اعزام می شوند و پیشتازان باید به صورت جشنواره ای و مسابقه تحت عنوان مهارتی که در آن عضو هستند در مسابقات مربوطه شرکت کنند.

مدیر سازمان داتش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملاک انتخاب دانش آموزان مبتنی بر مناطق آن ها نیست بلکه میزان توانمندی افراد و فعال و انگیزه تشکیلاتی آن ها است، با این وجود امیدواریم که این افراد توانمند در مسابقات اردوی ملی بتوانند رتبه های خوبی را برای استان به ارمغان آورند.

وی افزود : این اردو با هدف آماده سازی و بازآموزی مهارت های تشکیلاتی جهت شرکت پیشتازان در اردوی ملی و در نهایت انتخاب تیم های اعزامی به اردوی ملی در قالب رقابت سالم برگزار شد.

مرادی گفت : اردو موقعیتی مناسب جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها ، توانمندی ها ، خلاقیت و نوع آوری دانش آموزان در تمرین یک زندگی مستقل در قالب اجتماعی و گروهی است.

مدیر سازمان داتش کهگیلویه و بویراحمد افزود: اردوی استانی امسال متفاوت از سال های قبل در حالت مسابقه ای و رقابتی برگزار شد و در نهایت تیم منتخب به اردوی ملی اعزام می شود.

وی با بیان اینکه اردوی ملی سال 97 باحضور مربیان و اعضاء از سراسر کشور در قالب گروه های پیشتازان پسر و دختر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 70 نفر از دانش آموزان و مربیان را به این اردو اعزام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار