مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد: 8 مربی پیشتاز زن و مرد به دوره کشوری تربیت مدرس اعزام می شوند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه مسؤلین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان خبر داد،8 مربی پیشتاز زن و مرد به دوره کشوری تربیت مدرس اعزام می شوند.

کد مطلب: ۹۱۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی  کهگیلویه و بویراحمد: 8 مربی پیشتاز زن و مرد به دوره کشوری تربیت مدرس اعزام می شوند

سید نظام مرادی در این جلسه که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: در تابستان امسال علاوه بر برنامه های اوقات فراغت و اردوهای استانی و کشوری، 8 مربی پیشتاز شامل 4 مربی زن و 4 مربی مرد به دوره کشوری تربیت مدرس نیز اعزام می شوند .

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد از بین مربیان توانمندی که می توانند برای استان نمایندگان خوبی باشند انتخاب می شوند.

مرادی ضمن تقدیر و تشکر از مسؤلان سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان که در برنامه پویش سیل مهربانی همکلاسی ها همکاری داشتند گفت: سازمان دانش آموزی در بین تشکل های که وابسته به وزارت آموزش و پرورش هستند نمونه بارز همدلی و همدردی را به خوبی نشان داد، و بهترین عملکرد را در بین نهادها و و دستگاهای دولتی و غیر دولتی برای جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده به نمایش گذاشت.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده دراسرع وقت با هماهنگی های لازم به مناطق سیل زده ارسال شود.

مرادی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید برای انتخاب مدیران مدارس معیارهای و ملاک های متفاوتی مد نظر قرار داده اند گفت: بر اساس نظر شخص وزیر آموزش و پرورش مدیرانی که در زمینه های مختلف با سازمان دانش آموزی همکاری داشته اند از امتیاز ویژه ای برخوردارند و معاونین پرورشی به عنوان مسؤل سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق باید در ارزیابی و انتخاب مدیران به این مسله توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار