نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

قرآن جامع ترین نسخه شفا بخش و هدایت گر انسان هاست

رودان(پانا) - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: انسان زمانی به سعادت و آرامش می رسد که قرآن بر زندگی آنها حاکم شود چرا که قرآن جامع ترین نسخه نجات بخش، هدایت گر و شفا بخش انسان هاست.

کد مطلب: ۸۴۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قرآن جامع ترین نسخه شفا بخش و هدایت گر انسان هاست

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی نعیم آبادی در آیین افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره رقابت های سراسری قرآن کریم که در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان رودان برگزار شد، گفت: قرآن جامع ترین نسخه نجات بخش، هدایت گر و شفا بخش انسان هاست و بشر زمانی به سعادت و آرامش کامل می رسد که قرآن بر زندگی، اندیشه و عمل همگان حاکم شود.

وی افزود: با تبیین نقش، اهمیت و جایگاه قرآن در کمال و سعادت بشر، از کلام وحی به عنوان چراغ هدایت و علاج تمامی دردها و رنج های جوامع بشری یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی های اخیر کشور، عنوان کرد: مشارکت و همراهی مردم با قوای سه گانه در سامان بخشی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور، بسیار مهم و راه برون رفت از وضعیت نابسامان کنونی است و دولت با تلاش، برنامه ریزی و نظارت می تواند در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور می تواند گام مثبتی بردارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هجوم نبردن به بازار در این برهه را مهمترین راهکار برای بازگشت ثبات و آرامش به بازار برشمرد و از مردم خواست در شرایط کنونی از خرید کالاهای غیر ضروری اجتناب کنند تا تب گرانی ها فروکش کند و ثبات و آرامش به بازار بازگردد.

وی بیان کرد: مسئولین باید زالوها را از اقتصاد مملکت جدا کنند و با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند.

حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی خاطر نشان کرد: سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده های مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضا از دیگر مواردیست که یاری رسان مردم و کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار