مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

از حائزین رتبه های کشوری کنگره پرسش مهر ریاست محترم جمهور تقدیر شد

گرگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از حائزین رتبه های کشوری کنگره پرسش مهر ریاست محترم جمهور تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
از حائزین رتبه های کشوری کنگره پرسش مهر ریاست محترم جمهور تقدیر شد

در دفتر مدیرکل از 9 نفر همکار و دانش آموز گلستانی که در کنگره ی ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهور مرحله هفدهم و هیجدهم موفق به کسب مقام های اول تا سوم شده بودند تقدیر شد.

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در حاشیه قدر دانی از برگزیدگان کنگره پرسش مهر ریاست محترم جمهور، گفت:پرسش مهر اگر در حوزه ستاد بررسی شود، موارد طرح و مطرح شده اهداف خاصی را دنبال می کند که این موارد با توجه به اقتضائات کشور و جهان است و مواردی که توسط شما نیز مطرح می شود، بستر تصمیمات خواهد بود. وی ضمن تشکر از خانواده های رتبه های ممتاز به جهت فراهم سازی بستر مناسب برای این دانش آموزان گفت: وجود شعر، نمایش و وبلاگ باعث افزایش علاقه مندی و تاثیر گذاری بیشتر در آموزش و پرورش خواهد شد.

گفتی است: پس از اجرای مرحله ی شهرستانی مسابقات مرحله هیجدهم، در مجموع 78 اثر برگزیده در ۱۲ رشته شامل: شعر، داستان‌نویسی، مقاله پژوهشی، سخنرانی، وب‌ نوشت، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه ‌نویسی به دبیرخانه استانی راه یافت که پس از داوری آثار در مرحله استانی، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در نهایت منتخبین گلستانی توانستند چهار رتبه اول تا سوم کشوری را در رشته های وبلاگ نویسی، شعر، خوشنویسی راز آن خود کنند. لازم به ذکر است که در پرسش مهر هفدهم نیز استان گلستان توانست در پنج رشته: شعر، مقاله پژوهشی و داستان رتبه های اول تا سوم را کسب نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار