معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

راهیابی به مسابقات نونهالان هندبال کشورتوسط بانوان هندبالیست شبانکاره ای

بوشهر/شبانکاره(پانا)_مسابقات نونهالان هندبال دختران با حضور تیم های از پایگاه دریایی بوشهر،پارس جنوبی جم ، سبزسواربوشهر وتیم یک دست شبانکاره برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی به مسابقات نونهالان هندبال کشورتوسط بانوان هندبالیست شبانکاره ای

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شبانکاره گفت : پس ازچندین ماه تمرین ومسابقه تدارکاتی تیم هندبال دانش آموزی این منطقه موفق کسب مقام اول در مسابقات نونهالان استان شد.

وی در ادامه بیان کرد: مسابقات نونهالان هندبال دختران با حضور تیم های از پایگاه دریایی بوشهر،پارس جنوبی جم ، سبزسواربوشهر وتیم یک دست شبانکاره برگزار شد .

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله استانی وکشوری برگزار می شود افزود: در این مسابقات تیمها به صورت دوره ای باهم به رقابت پرداختند که در پایان تیم هندبال شبانکاره مقام اول و تیم‌های سبز سوار و دریایی بوشهر عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: این تلاشها وموفقیت ها مرهون زحمات اداره ورزش و جوانان ،هیئت هندبال ، اداره آموزش و پرورش و مربیان زحمتکش این تیم می باشد .

محمدی ضمن آرزوی موفقیت بیشتربرای جوانان این منطقه در رشته های مختلف ورزشی گفت: این قهرمانی دومین افتخاری است که توسط دانش آموزان دختران هندبالیست کسب شده است.

گفتنی است ، تیم هندبال دانش آموزی دختران با سرمربیگری خواهران هماودنیا بخشی وتلاشهای خسته ناپذیرهمکار فرهنگی خانم صغری سردشتکی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار