معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی خبرداد:

برگزاری 2 دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه مدیران مدارس و کارکنان اداری استان مرکزی

اراک(پانا)- معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، از برنامه ریزی جهت برگزاری 2 دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه مدیران مدارس و کارکنان اداری استان تا پایان تابستان 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 2 دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه مدیران مدارس و کارکنان اداری استان مرکزی

احمد حسینی افزود: به منظور ارتقاء دانش و مهارت های حرفه ­ای مدیران مدارس در تمامی دوره ­های تحصیلی دوره آموزشی مدیریت سازمانی به مدت 40 ساعت از سی ام تیرماه به صورت مجازی- الکترونیکی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی از طریق برنامه کاربردی سینا تی وی بصورت الکترونیکی طی 20 جلسه برگزار می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: مدیران مدارس می توانند با دانلود و نصب این برنامه از آدرسhttp://sinatv.medu.ir/sinatv.apk و یا از طریق نشانی اینترنتیsinatv.medu.ir با استفاده از شناسه کاربری و رمز سامانه همگام، در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

حسینی اضافه کرد: پس از انجام ارزیابی های نهایی، گواهینامه دوره آموزشی مدیریت سازمانی در قالب یک دوره آموزشی الزامی در مجموعه گواهینامه های شایستگی های حرفه ای مدیران با کد 91704127 با عنوان دوره بهبود مدیریت سازمانی به مدت 40 ساعت صادر خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی نظام حقوق شهروندی درنظام اداری به صورت مجازی جهت کارکنان اداری آموزش و پرورش استان ومناطق، نواحی و شهرستان ها خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت از طریق سامانه ضمن خدمت، در روز یکشنبه چهارم شهریورماه از ساعت 10الی 11 به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار