هر کشوری که تمایل برقراری ارتباط با ایران را دارد باید سه مقوله عزت،حکمت و مصلحت را در نظر بگیرد

کلات (پانا)- جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کلات با موضوع نشست بصیرتی سیاسی و با حضور شریف ، فرمانده سپاه کلات  در سالن اجلاس آموزش و پرورش برگزار شد

کد مطلب: ۸۳۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هر کشوری که تمایل برقراری ارتباط با ایران را دارد باید سه مقوله عزت،حکمت و مصلحت را در نظر بگیرد

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت گفت: تجربه تاریخی نشان داده دشمن وقتی که از تقابل روبرو ناکام می ماند به ترفند ها و حیله های غیر مستقیم رجوع میکند و جنگ اقتصادی یکی از این ترفند های کثیف دشمنان نظام است. ولی جوانان ایرانی نیز از نیرنگ های آنان خبر دارند و این روزها ،روز های حساسی از جهت تحولات عرصه ها اقتصادی و سیاسی است و مطئنا نیروهای انقلابی از این برهه پر مشغله و پرنیرنگ عبور خواهند کرد

پایسته افزود: ما در روابط خارجی برون داد هویتی خود را باید حفظ کنیم تا در این انقلاب به بلوغ مورد نظر برسیم و یکی از مهمترین دلایلی که دشمنان ایران جرات نزدیک شدن به این مملکت ندارند این است که هیچ گاه ایران در دوره های مختلف دچار انحطاط در موقعیت های اجتماعی نشده است .
وی گفت: نگاه ما به مسائل سیاسی جامعه متفاوت است و ما به صورت جدی در برابر هجمه دشمنان ایستاده ایم و کشورهای دیگر هم اگر میخواهند با ایران رابطه برقرار کنند باید سه مقوله مهم(عزت،حکمت و مصلحت)را در نظر بگیرند . عزت ایران را حفظ کنند و ما نیز برمبنای حکمت و مصلحت با آنان معامله میکنیم .
داریوش پایسته افزود:برای شناخت جایگاه پیشوا و رهبر باید مسئولان محیط پیرامون را برای رسیدن به اهداف نظام محیا کنند و مردم از رهبر تبعیت کنند.
و در مقابل رهبر هم مردم و مسئولان را با درایت به قله های پیشرفت می رساند.
اگر اینگونه بود مردم و مسئولان به کمال خواهند رسید.
مدیر آموزش و پرورش کلات در ادامه گفت:هر چند مسیر سختی در پیش است ولی تا به کمال رسیدن ،و اهتزار پرچم صلح در جهان نباید مایوس شد چرا که اگر در نیمه راه خسته شدیم و مسیر نگاهمان رو به پایین تغییر کرد باعث پایمال شدن خون شهدا و همه کسانی که باعث به سرانجام شدن این نظام تا به اینجا خواهد شد.

در ادامه جلسه شریف، فرمانده سپاه انقلاب اسلامی کلات به بررسی مسائل بصیرتی و سیاسی ایران و منطقه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار